Výlet s honiči k Ornellce

14.07.2013 21:48

V sobotu jsme s páníčkama a s Jedi vyrazili na výlet, směr sever. První naše zastávka byla na Ještědu, kde jsme se setkali s Ornellkou, Carmenkou a Máňou a taky s pětiměsíčním Punťou. Neznámí kolemjdoucí výletníci si naší smečku šesti bernských honičů dost prohlíželi a fotili. Poté jsme se přemístili do městečka Chrastava, kde nás čekali další účastnící výletu. Byla tam moje babička Dorotka, její dcery Agneska, Casinka a Klárka a švycká honička Dorotka. Pak jsme se přemístili do hospody, kde si naši vůdci naplnili bříška a my museli čuchat krásnou vůni řízků. Po odvalení z hospody se pokračovalo na zahradu k Ornelce, kde jsme si to krátce očuchali a vyšli na túru lesem na zříceninu Hamrštejn. Zřícenina byla moc hezká, ale vyjít nahoru bylo náročné a to především pro mě - já moc šplhat po skalách neumím, nejsem přeci žádný kamzík. Ještě že mě dolů pomohl můj páníček s chovatelem. Kousek od zříceniny byla lanovka, kde se naši páníčkové docela bavili a jezdili pořád přes řeku sem a tam a i některým pejskům se to líbilo, ale mě zase ne. Mám ráda pevnou půdu pod nohama. Ale nakonec jsem přeci jen odvážila a jela, než abych se musela koukala na to, jak je moje panička na druhé straně beze mě. Cesta to byla pro vůdce dlouhá, ale pro nás čmuchaly zajímavá. Většina z nás pobíhala volně. Já při zpáteční cestě utekla s Nellčou za srnou, ale vrátila jsem se sama už za 10 minut.  

Večer byl příjemně strávený na zahradě u Nellči. Všichni jsme si hezky pohráli. Celý den byl pro nás všechny náročný, takže jsme postupně zalehávali venkovní gauče a měkké podložky. 

Příští ráno hra pokračovala a pak jsme před obědem jeli domů. Bylo to divné, jeli jsme domů jen tři :( Pro Jedi si přijela její rodina a společně s Casinkou jeli svým směrem - tak jsem doma zase sama.

Moc děkujeme Ornellčině rodině za krásně naplánovaný výlet.

Fotky naše

Fotky organizátorů

Fotky Dančů