První jarní víkend

25.03.2013 21:08

Jarní víkend to moc nebyl, ale sluníčko svítilo vytrvale, ale zima mě přes můj huňatý kožich byla velká. Páníčkové se pustili do jarního úklidu dvoru a na pomoc si přizvali bagr a náklaďáček. Dokonce jsem jela v tom velkým autě a já jsem známá tím, že nerada jezdím, ale v náklaďáčku se mě líbilo. Do bagříku mě taky zkoušeli dát, ale tam jsem nechtěla, tam se to moc klepalo.

S Dášenkou jsme šly na procházku a opět jsme viděly spousty srnek a tak jsem dobu šla a hlásila, ale bohužel jsem se nemohla za nimi vydat.

A dneska jsem jela do Pardubic, kde jsme chodili různě po městě a taky mě nechali uvázanou u jednoho baráku a šli dovnitř, tak jsem celému okolí dala vědět, že čekat sama tam nebudu.

Dneska má moje mamka 4. narozeniny a její mladá páníčka taky dneska slaví narozeniny. Přeji všechno nejlepší :)