43. krajská výstava psů

11.05.2013 21:01

Dneska jsem na krajské výstavě v Hradci Králové poznala dva nové kamarády: Bodieho (Celer Cervarius) a Elfa (Eared Elf Bohemia Hill). Byl to nádherně prožitý den v jejich společnosti. Kromě nás ušáků bylo na výstavě hodně moc nejrůznějších dalších pejsků a já si všechny hrozně chtěla očuchat.

Náš kruh posuzovala, stejně jako vloni, paní Libuše Ubrová. Má moc ráda švýcarské honiče a tak nám všem dala krásné hodnocení.

Dostala jsem V1, vítěz třídy mladých a krajský vítěz. Každý, kdo byl krajský vítěz, si odnesl malý pohárek, tak mám svůj první i já :)

Posudek: dvouletá fena s nůžkovým skusem úplným, dlouhým uchem, typická stavba, výborný hrudník, dobře úhlená s dobrým pohybem, trochu zvlněná srst na hřbetě.

Bodie a Elf byli oba v třídě mladých a paní rozhodčí měla těžké rozhodování, ale má radši mohutnější psy, tak Bodie dostal V1 a vítěz třídy mladých. Přesto i Elf je podle ní typický představitel našeho plemene.

Elf je slušně vychovaný 9-měsíční pejsek a bydlí kousek od Pardubic. Jsem ráda, že mám v okolí další honiče. Bodie je můj bratránek z Polska, který se do mě zamiloval. Celou výstavu mě nepřetržitě sledoval a hlídal :)

Fotky z výstavy