Aischa 4.narozeniny a výlet do zoo ve Dvoře Králové

12.04.2015 22:40

Páničkové mi slíbili, že mě v můj slavnostní den vezmou do zoo ve Dvoře Králové - a taky to udělali. Ještě s námi jely jejich člověčí kamarádky. Samozřejmě jsme vzali i mojí nejlepší parťačku a spolubydlící Ginu, s tou se tolik nebojím jezdit autem.
V zoo to ale bylo super, těch nových, neznámých pachů a zvířat! Nejvíce ze všech se mi asi líbily opice, ještě nikdy před tím jsem je neviděla. Jsou legrační, škoda, že je doma nemáme. A taky jsem potkala obrovské kočky, které bych asi neprohnala. Přes sklo se s námi kočkoval levhart. Ještě že jsme na něj byly dvě, byl totiž o hlavu větší. Taky tam procházelo hodně pejsků tak jsme se snažily se všemi se seznámit. Byl tak dokonce i porcelaine a ten se moc líbil Ginušce, ale bohužel jsme musely být celou dobu na vodítku a na to zrovna moc naučený nejsme. No a co nám přišlo hodně divné bylo to, že tam lidi taky měli na vodítku kočky domácí.
No byl to prostě krásný den a na závěr jsem dostala mojí oblíbenou kostičku. Trochu jsem si z ní ale nechala na zítra, přeci jen mě to cestování nějak zmohlo a už usínám s Ginou v pelíšku.

https://plus.google.com/photos/114086314793001745004/albums/6137215687555592865