SDH Chudeřice Bulls

03.06.2014 17:36

V poslední době jsem neměla moc čas psát nějaké články, protože jsme s páníčky chodili trenovat na jejich hasičskou soutěž. To víte mají zakázáno odcházet bez nás, takže nás museli brát sebou. Treninky byli super, protože jsme měli velkou volnost a uvázaný jsme byli jen, když běželi útok a to bylo vždy, tak na 5 minut. A když beželi, tak já jsem jim nahlas fandila. V sobotu 31.5. je čekala velká soutěž. Ráno odcházeli brzo, jsme spáči tak jsme si toho ani nevšimly. Odpoledne se panička objevila doma a vzala nás sebou na jejich oslavu. Všechno co šlo, tak vyhráli jak chlapy tak ženy. Celkově vyhráli šest pohárů. Na oslavě to bylo super. Bylo tam hodně lidí, dětí a taky jídla, my se tam taky procházely navolno a nejradši jsme navštěvovaly udírnu. Každý si nás hladil, děti si s nima hrála a my si vždy našly něco dobrého k snědku. Pak nás, ale vrátily domů a nenápadně zmizeli. To jsme, ale po čase poznali, a tak se nám začalo moc stýskat (a přitom jsme měli doma zbytek celé rodiny). Gina si to vyřešila po svém a šla za paničkou. Ta si na našem dvorku našla místo, kde je naskládaná sutina a pam stačilo jen trochu skočit a dostala se na plot ze kterého to skočila dolů a rychle běžela za Martinou. Domů jí nevraceli, protože věděli, že to nemá smysl, že by zase přiběhla, takže ta tam byla úplně navolno a oslavovala s nima. Já jsem slušně vychovaná a vím, že se přeskakovat plot nemá..., takže jsem doma brečela. Pak mě tam taky na chvilku vzali.