Speciální výstava KCHŠH v zámeckém parku Kačina

18.05.2013 23:04

Dneska jsem s paničkou jela na jednu důležitou výstavu, kde jsem se musela dobře prezentovat, abych pak v budoucnu mohla mít značkové potomky. Výstavní vodíto nemám ráda a běhání v kruhu to je tak pro hloupé slepice, stát v postoji dlouho nevydržím a k tomu to brzké vstávání... co vám budu povídat. Naštěstí jsem uspěla a tak se moji paníčkové rozhodli, že už trápení končí a na výstavy se budeme jezdit jen koukat a hrát si s kamarády.

Než jsme s paničkou nastoupily do kruhu, byl jasný výsledek VD, protože pan rozhodčí MVDr. František Šimek si u všech dával dost záležet na srsti a všichni to víme, že moje srst je tak trochu jiná. Byla jsem v pracovní třídě s Ornellkou a Casi. Pan rozhodčí rozdal dost známek velmi dobré. Dostal ji i můj nádherný nevlastní bráška (od taťky) Anakin Berhonni - Kaštánek. Brácha je super, hodně jsme si vyhráli a je to opravdu velký fešák. 

Prostor pro výstavu byl moc přijemný. Bylo to v zámeckém parku Kačina u Kutné hory. Sice tam je zákaz volného pobíhání psů, ale my jsme běhali, co to šlo. 

Odpoledne mě čekala ona důležitá bonitace, ale já se pána rozhodčího nebála. Dost jsem se mu líbíla, vše je totiž tak jak má být. Líbilo se mu moje zbarvení, jak stojím, jakou mám super povahu, no prostě ve všem... ale ta srst... a taky mám o trošičku kratší krk - to ale prý dělá ten můj huňatý kožich. 

Bonitační kód: 54-H1-Y1-Z1         (54=výška v kohoutku;  H1 = krk mírně krátký; Y1 = srst drsná vlnitá; Z1 = povaha klidná)

Celkové hodnocení a doporučení: elegantní fena se srstí na hranici standardu.

Podtrženo sečteno - možná ze mě bude chovná fena.

 Fotky z výstavy  

Fotky Báry Dančové

Fotky od Radky Krchov